Boekingsvoorwaarden

Wij danken u voor het vertrouwen in onze firma. Gelieve onderstaande instructies zorgvuldig na te lezen en hiermee rekening mee te houden. Enkel op die manier kunnen wij u een optimale service bieden. Onze diensten worden uitgevoerd door goed opgeleide chauffeurs. Zij zijn op de hoogte van het actuele verkeer en nemen hiervoor de weg die hen het meest geschikt lijkt om de rit zo vlot mogelijk te laten verlopen.
 

Bij heenreis:

De chauffeur haalt u op omstreeks het afgesproken uur. Gelieve 5 min. voor vertrek klaar te zijn. Indien er 5 min. na het afgesproken uur nog geen chauffeur aanwezig is, gelieve ons dan te contacteren op het nummer  011 790 690 (24/7 bereikbaar voor noodoproepen na kantooruren).
We gaan uit van een normale bagage per persoon. Indien er echter speciale wensen of zorgen zijn, of u heeft extra bagage, een golftas, een rolstoel, etc.  gelieve ons hiervan op de hoogte te brengen bij de reservatie.

 

Bij aankomst:

De chauffeur wacht u 45 min. na oorspronkelijke landing op in de aankomsthal met het logo van uw bedrijf of dat van D&D Services
Vaste meetingpoints:

@ Brussels Airport: in de aankomsthal aan de rechterzijde, nabij de JAVA koffiehoek
@ Brussel Zuid: aan Prêt-à-Manger/Western Union, dichtbij de uitgang van de Thalys en Eurostar
@ Düsseldorf Int. Airport: aan Hertz autoverhuur (tussen gate 2A en 3B)
@ Charleroi Brussels-South Airport: aan Leonidas bij deur 4 in Terminal 1, Infodesk in Terminal 2
@ Luik Airport, Eindhoven, Maastricht: meteen aan de uitgang van de aankomstgate
@ Schiphol: aan het officiële meeting point op Schiphol Plaza
@ Keulen-Bonn, Frankfurt: de chauffeur kijkt de vluchten na en hij gaat bij de gate/terminal staan waar de passagiers uitkomen (bv. 4B, 8C,….)

Onze chauffeurs wachten steeds BINNEN op de klanten. Dus nooit buiten waar de taxi’s aanschuiven.  Indien de chauffeur niet aanwezig is 15 min. na check-out, gelieve ons te verwittigen op het 24/7 noodnummer +32 (0)11 790 690

 

Algemeen:

Het is zeer belangrijk om de juiste vluchtinformatie door te geven bij reservatie. Indien er echter toch een wijziging zou zijn, gelieve ons zo snel mogelijk op te hoogte te brengen. Wij volgen de aankomstvluchten op, dus in normale omstandigheden zien wij kleine vertragingen via de vluchtinformatie op het internet.
Bij vertragingen van meer dan 1 uur is het aangeraden ons tijdig op de hoogte te brengen. Indien er bagageproblemen zijn, verwittigt u ons ook best, zodat de chauffeur hier rekening mee kan houden.

De betaling gebeurt contant/credit card aan de chauffeur of op factuur (doorgeven bij reservatie)

Bij contante betaling of credit card ontvangt de reiziger een betalingsticket.
Indien het bedrijf instaat voor de kosten ontvangt deze een gedetailleerde factuur. Facturatie gebeurt tweewekelijks.

Gelieve ons steeds een mobiel nummer van de reizende persoon te bezorgen en de reiziger ons noodnummer. Zo kan er na kantooruren en/of in het weekend efficiënt ingegrepen worden bij eventuele wijzigingen, vertragingen, … Dit vermijdt vaak onnodige kosten voor beide partijen.