Afbeelding
veel gestelde vragen.

FAQ

Veel gestelde vragen.

Bij een boeking krijg je een kopie van je aanvraag toegezonden.
Je ontvangt dan later een mail waar de prijs voor de ritten op staat vermeld. 
Dit is de definitieve bevestiging van je reservatie.
 

Dit is actuele lijst van onze meetingpoints. 


Brussels Airport : In de aankomsthal aan de rechterzijde bij de stand van JAVA COFFEE.
 

Brussel Zuid/Midi treinstation : Aan Prêt in de centrale gang, aan de kant van de uitgang Victor Hortaplein/Pulmann Midi Hotel.

Düsseldorf International Airport : Aan het meetingpoint bij EUROPCAR CAR RENTAL in de aankomsthal.
Deze bevindt zich tussen gate 2A – 3B.
 

Charleroi-Brussels South Airport : Aan de parkeerautomaten aan de uitgang van het luchthaventerrein. Via exit 4 het luchthavengebouw verlaten, rechtsaf gaan en
een 100-tal meter wandelen tot aan het hek met draaipoortjes.
 

Schiphol : Aan het officiële Schiphol Airport Meeting Point in de centrale lobby (Schiphol Plaza), kort aan de Burger King.
 

Luik/Liège Guillemins : Meetingpoint is aan de lift aan de achterzijde van het station op het hoogste niveau (perron 8).
 

Keulen-Bonn, Frankfurt, Paris CDG, Luik Airport, Maastricht, Eindhoven…:
De chauffeur kijkt de vluchten na en gaat bij de gate/terminal staan waar de passagiers buiten komen
bv. 4B, 8C,... (passagiers moeten hier passeren).

Je kan de chauffeur contant betalen of je kan ook via bancontact betalen. Je krijgt dan een betaalbewijs mee.

Je kan ook een factuur vragen, dit moeten wij dan op voorhand weten. Je betaalt dan niets aan de chauffeur, je ontvangt de factuur digitaal.

 

Wij kunnen zowel een maxi-cosy als een peuterstoel en een verhoogje voorzien. Dit is een services die wij kosteloos aanbieden. Gelieve het wel altijd te vermelden in de boeking. 

Wij kunnen maximaal 7 passagiers vervoeren. Ben je toch met meer? 
Gelieve dan een aanvraag te doen voor meer dan 7 personen. 
 

Dat kan zeker, wij hebben een BMW 7 Serie, Mercedes S Klasse en een Mercedes V Klasse in ons wagenpark

Hiervoor kan je een aanvraag indienen als je naar ons wagenpark gaat en dan heb je keuze uit ons luxe segment.

Wij hebben een noodnummer dat je kan bereiken bij noodgevallen. Wij zijn 24/7 bereikbaar. Bij vertragingen of vluchten en treinen die geannuleerd worden, kun je ons ook altijd e-mailen.

Tel: +32 (0) 11 790 690 

Email: info@d-dservices.be


 

Gelieve ons via e-mail op de hoogte te brengen bij wijziging i.v.m. vluchten en/of treinen die vertragingen hebben of geannuleerd worden. Wij telefonisch ook 24/7 bereikbaar.

Ons e-mailadres kan je onderaan de website terugvinden.

Je hebt eerst de keuze tussen Particulier en Zakelijk

Ben je particulier, ga je eerst naar het menu particulier.  
Dan op bereken mijn prijs.  

Vanaf dan volg je de stappen en vul je je gegevens in.  

Voor Zakelijk is het juist hetzelfde.  

Achteraf krijg je ook een bevestiging als de rit geboekt is.

Absoluut, onze dispatcher alsook de chauffeur volgt alles nauwlettend op de voet. 

Doordat wij meer dan 20 chauffeurs beschikbaar hebben, kunnen wij heel flexibel en soepel werken als er toch iets zou mislopen met jouw reisplannen.